woensdag 19 oktober 2011

Vraagje aan de klas van vorig jaar!!!

Hoe was de studie???

5 opmerkingen:

  1. Het was mega tof we mochten op de computer maar we missen het wel zo elke dag in dezelvde klas te zitten maar het bevalt ons wel in de grote school.
    WE MISSEN HET WEL BIJ U IN DE KLAS ZITTEN!!!!!!
    GROETJES VAN JOLIEN EN AMBER AAN MEESTER ROGIER.XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel spijtig dat jullie deze ochtend niet wat langer konden slapen :-p
    Ik mis mijn klasje van vorig jaar ook, maar gelukkig heb ik opnieuw super leuke leerlingen in het 6de!!
    Groetjes Meester Rogier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ja mn zus had het ook al verteld dat ze studie had. Ik blijf liever nog een jaartje in het lager hier.
    ( bedankt dat je ons 'leuke' leerlingen noemd meester) ;) HAHA :D
    Greetzzz Iskander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het was dan toch nog een leuke studie geworden allemaal dankzij meneer haes
    ik mis het ook om in het lager te zitten maar ja het is hier ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dodtkctdkctyicrucirts!ixtrè

    BeantwoordenVerwijderen