maandag 17 oktober 2011

YETI!!!

nieuw spelletje!

15 opmerkingen:

  1. mijn record
    5204m en 171km/u ;-)
    Groeten Meester Rogier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maak daar maar 5676m en 187km/u!!
    nu nog een beetje verbeteren en werken in de tuin! tot morgen iedereen.

    sssst niet vertellen aan de juf dat ik zo snel reed ;-)
    Meester Rogier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk spelletje hoor k geraak wel ver maar niet rapper dan
    60 km/u hoe komt dat?
    Morgen opnieuw!!!!!!
    En dan MOETTT het lukken!!
    Groetjesss Iskender Kebabkie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik leg het morgen eens uit Iskander.. je kan ook kijken bij de uitleg van het spel. morgen zal je trouwens niet kunnen spelen want je zal moeten studeren voor de toets ;-)

    tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mijn record is maar 600m en 180km/UUR

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb het kunnen verbeteren 7595m en 216km/uur meester probeer dat ook maar eens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, heb nu al goed gestudeerd dus nu kinky en cosy spelen...
    NENE NENE NE k heb jou record verbroken in afstand: 5482m
    en 175 km/u !! Nie slecht e.. ;)
    ... :D
    Groetjes Iskander

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry zoe ik bedoelde mijn reactie tegen meester... :$
    Maar jij bent dus veel beter!!
    ;) Goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. grrrr... zal de leiding terug in handen nemen... wanneer ik terug wat tijd heb. In de vakantie maak ik er werk van!
    Tot later iedereen
    Groeten Meester Rogier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt iskander meester het zal niet lukken om mijn record te verbeteren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha jaja dat snap ik wel!!
    Zo snel, ver is geen 2 keer na te doen.
    Nu zit ik al aan zo'n 5000m...
    Groetjes Iskander.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar meester toch!! Ben jij aan die snelheid naar Parijs gevlogen? Geen wonder dat je om 13u30 al terug was!!!
    Groetjes, juf Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mijn record is, hou jullie vast, 9210m en ik reed 251 km per uur
    Wauw , wat een waaghals ben ik toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, dat wil je niet proberen in het echt...
    Groetjes Iskander

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja jufrouw nu sta je niet meer aan de leiding hoor een vriendin heeft dat record goed verbroken:
    9678m en 236km/u
    Dat kan volgens mij niemand meer verbreken!!!!!
    Groetjes Iskander.

    BeantwoordenVerwijderen