vrijdag 23 december 2011

Game!!

Bob de slak 2!

11 opmerkingen:

  1. Hé Iskander, je bent niet de eerste die reageert op dit bericht van de meester! Hoe is dat mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou nog een 'vind ik leuk' knop moeten hebben voor op de reacties te plaatsen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jha haha inderdaad nu ben ik niet de eerste! tja...
    Je moet de anderen ook eens de kans geven om te reageren he!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS. VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JOEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!
    Iskander.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PS. VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JOEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!
    Iskander.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onzen pot nutella is precies wel blij dat hij van de meester af is.... ;- p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh nee hoor!! Het begon juist heel leuk te worden op school...
    :p haha.
    en ik houuu van Nutella xp
    Iskander. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En snail bob 1 ook uitgespeeld!
    Leuk spelletje!!!
    I s k a n d e r .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik word er gek van van dat spel
    gr jade
    PS het is vakantie JIPPIEEEEEEE
    gr jade

    BeantwoordenVerwijderen